Andra december!

Hej bloggen hahahha. Nej men tjenare har varit en ganska
stressig dag idag!Känns som om jag har hunnit med ganska
mycket idag. Jobba , dra till skolan , träffa tjejerna, sola och sist men
inte minst duscha. Grymt mycket för mig som är så lat!
Ska berätta allt från början sätter alltid mitt alam en halv timme innan
jag ska gå upp för att kunna snoooza eller hur de stavas, går upp en kvart efter jag ska
vara upp inte bra Katrin Går upp fixar mig går ut för porten fryser som en hund,
måste köpa en halsduk som går över näsan, en sån man hade när man
var liten, grym! Jobbar och så klart ska N alltid komma sent, blatte fasoner!
Iallafall springer till skolan uppförbackar,dog nästan för jag inte kunde andas.
Sätter mig i salen vi brukar vara i klockan går och salen är fortfarande tomt?
Konstigt tänker jag som vanligt ställer mig upp och börjar bomba tjejernas mobiler, ingen svarar som vanligt!
Hittar salen efter 15 min seg som jag är! Innan jag drog in på provet tappade jag en
sak till mina mp3-hörlurarna, och det ända jag kunde tänka på under hela provet var vart
saken kunde ha hamnat haha! Min dag har med andra ord varit kaosig!
Men folk nu mår jag bättre, ligger i min säng och ska äta någonting för min älskade mamma
kommer till mitt rum var femte minut och undrar om jag ska äta någonting.

Ha en underbar kväll

What goes around comes around

K.A


Helt ensam helt dött!Om jag sa hallå hörde jag hallå 3 gånger till hahah!


Kommentarer
Postat av: meee

HAHAHA, det var riktigt smidigt K ;D Du gjorde iaf provet, duktig kikka :)

2009-12-04 @ 20:18:21
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0