Dålig!

Tjenare, känner mig väldigt dålig! Har inte bloggat
på ett bra tag nu,har saknat bloggen lite haha.
Vet inte exakt vart jag ska börja, kanske med helgen.

I Fredags hade jag och vera en lugn kväll mysigt fast med
grymt mycket skratt. I lördags vart det jobb och sen kom vera till
mig och gjorde lite sällskap. Träffade upp kamal för
att hyra film. Tre olika åsikter kan vara bra men lite jobbigt.
Men vi fixade de till slut, de vart Brüno och 17 again.
17- filmen var helt okej men brüno kanske var den dåligaste
filmen jag har sett i hela mitt liv. Och i söndags blev det J.O.B.B!

Igår vart det skola men inte hela dagen inte bra.
Men träffade tjejerna för en lunch på george och sen gick
jag hem till pappa!

Kom hem från skolan för kanske en kvart sen!
Ska äta, sen måste jag dra och sola.
Sen plugga matte  och efter kommer min vera!


What goes around comes aorund

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0