Flummmm!

Efter skolan träffade jag min vera, var nästan
tvungen att tvinga ut henne. Bra var det , mötte henne
gick mot george. Där var min cheeeef och gaby var, söta hade
saknat oss. Var där sist i tisdags.....Kul var de iallafall
mycket skratt blir de  alltid med vera.
Gick hem till mig var tvungen att gå ner på stan igen hade glömt
att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår orka ha skuld, sprang ner sen till coop roliga händelser.
Kom hem och har bara suttit framför datan, har till och med haft de så tråkigt så 
jag har satt på webbkamera haha och dansat lite för vera. Inget liv allt ifrån 
miss fatty, pachanga till syrian musik! 
Avslutning imorgon.... 

Ha en underbar kväll 

What goes around comes around 

K.A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0