House.....

Kom hem för ett tag sen slutade runt 11. Jag och tjejerna
satte oss på de ruttna café vid skolan vid namnet lauras. Ni vet inte hur mycket
jag hatar att gå till de där stället, men bara för att de är nära så går man dit?
Ska inte klaga mer på de? J åkte hem ganska tidigt men jag ch felicia var
duktiga och pluggade lite matte. Har nationella i matte b imorgon, Betyder väl
att jag måste vara vaken ganska länge idag, pallar inte!
Träffade upp mamma på stan och nu sitter jag här hemma, väntar på att vera
ska sluta så att vi kan dra till george. Måste plugga matte med proffset ninos!
Så jag får väl sitta här och bomba house, konstigt har inte alltid gillat house men nu
känner jag att den musiken börjar tala till mig haha.



What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0