Juldagarna

Kom nyss hem från en lång promenad med Vera, väldigt skönt.
Har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna och de ber jag om
ursäkt för. Var blivit mycket, som jag inte är van med haha.
Hoppas att ni alla hade en jätte bra jul med era nära och kära, jag var väldigt nöjd med
min jul. Bara lite tråkigt att hela familjen inte firar julen tillsammans.
På själva julafton var jag hemma hos mamma med några nära vänner.
Dagen efter jobbade jag lite och senare mot kvällen firade jag jul med pappa.
Efter pappa kom Vera och vi hade en mys kväll med ost och kollade på MJ, artist 30 år.
lördag och söndag jobbade jag. Säger bara gud vad mycket folk. Förstår dom,
vad finns det att göra hemma varför inte gå ut och ta en fika...

Dagarna går så himla snabbt hänger verkligen inte med, har jobbat
kommit hem bombat Paradise hotel sen lagt mig.
Veckan som kommer, får se känns som att de kommer
hända lite roliga saker. Får bli bättre på att blogga så ni får veta vad som
kommer hända mig.


Julafton




Ungefär all julmat,Sötnosen!



Ostbicka med Vera

Snyggingen Vera



Ni vill inte veta huuur många gånger vi tog sånna bilder!

What goes around comes around


K.A




Kommentarer
Postat av: J

Vilken mysig jul du verkar ha haft! Och fyfan vad jag sitter och dreglar här hemma över den där ostbrickan din elaking ;) Det får det definitivt bli på nyår!!

2009-12-28 @ 23:27:25
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0