Marathon

Heeeej alla mina söta läsare!
Måste berätta om min dag idag, vakna död!
Fixar mig och läser det sista i matte boken. Går till skolan som är ungefär några
minuter ifrån. När jag är där ser jag att jag har glömt in miniräknare. Får PANIK!
Springer typ marathon hem, tror inte jag har sprungit så snabbt i hela mitt liv så klart
andades jag som en idiot när jag kommer fram till skolan igen. Provet var 4 timmar lång, 4 TIMMAR!
De roliga är att jag inte ens hann klart, de är typiskt mig! Käkade med tjejerna på Nancys  
för första gången i Strängnäs! Ingenting för mig kan jag säga, håller mig till GEORGE!
V&C hade uf-mässa idag på deras skola. Gick från ena änden från stan till andra?
Hade de så otroligt kul! Tjejerna är helt vilda, dom får ta mackor dom tar 6st och tar upp en hel
julmust och vi bomba pepparkakor med glögg. På själva mässan fick dom visa upp vad dom hade kommit på,
som var ett cykelparaply väldigt smart.Så klart vill dom ha musik för att överrösta dom brevid
som spelade jul musik, dom sätter på Warra Warra och börjar dansa arabisk dans haha. Sköna brudar.
Kom hem för inte så länge sen, ätit och kollat på mammas pokjar! Måste bara kommentera de,
Vilka dåliga val dom gjorde, HELT FEL.
Skönt att inte behöva plugga, ska bara ta de lugnt ikväll och njuta, imorgon börjar man halv 2
är inte livet bara för skönt!

     

1. Deras idé
2. Ser inte deras skola ut som Hitlers koncentrationsläger?
3. ......
4. Mackorna och en av drickorna dom tog

What goes around comes aorund

K.A


Kommentarer
Postat av: meee

Så grymt skönt nu när sista provet är gjort eller hur! Älskade att bara komma hem och liksom - jag har ingenting att plugga.. Jippie! :D

2009-12-13 @ 23:30:06
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0