Onödig dag!

Halloj några dagar sen jag blogga. Ja, i lördags var de att jobba och sen hem för att
kolla sönder på the hills, länge sen. Fast lite tråkigt nu när Lauren inte är med.
Vera slutade jobba vid 11, har aldrig varit så glad att komma ut ur huset. Hade
haft det så tråkigt. I söndags jobbade jag också men fick underbart besök av Vera.

Idag vaknade jag av att telefonen ringer springer för att svara, klart att de läggs på.
De ringer igen de är min syster som undrar vart vår mamma va......
Fixar mig och första gången hinner jag äta frukost och hinna med allting. Kommer till skolan
lektionen är inställd så klart. Vi sätter oss på ett fik i kanske 2,5 timme åt och har de allmänt mysigt!
Struntade i mina andra onödiga lektionen och drog istället för att fika med vera. Drog till pappa åt och sen
gick jag ner på stan för köpa in lite roliga saker. Kom hem sen kom Vera hit och som vanligt har vi de kul.
Lyssnade sönder på old songs, sjukt att man fortfarande kan dom?


Vet inte om dom är bra, upp till bevis.....

What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: j

Dem har ju gått mkt på reklam, så förhoppningsvis är dem bra!:)

2009-12-17 @ 11:20:58
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0