Snö-Dö!

Halloo idag stressade jag som sagt till skolan. Hade en lektion
och sen lunch i 3 timmar. Pluggade lite med Johanna sen drog vi till
bron för att möta upp Vera. Vi lunchade alla tre hade de otroligt kul.
Gick till skolan igen, drog med Vera. Slutade vid  4 drog ner på stan och
sen hem. Varför ska de alltid sluta med att min mamma och Vera ska sitta och
prata politik? Får ingenstans herregud vad de har snöat idag. Tog på mig nästa allt man kunde ta
på sig, liknade ett barn som inte kunde röra på sig. Kläderna plus att
jag nästa ramla hundra gången. Fattar inte varför vår äckliga kommun bara
inte plogar bort alltig eller sandar?!


Min grymt goda mat, slickade nästa tallriken. Hälsotallrik ska de va!

What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0