Ta hand om sig själv!

Direkt efter att jag bloggade igår ringde Vera och
undrade om jag skulle med till Mcdonalds. Vid 10 tiden kom
Vera och hennes syster. Mat och skratt blev de mycket av.
Vid halv 12 var man hemma på plats igen.

Gick upp vid 12 idag behövdes en sovmorgon.
Åt frukost och segade mig tills 2. Fixade mig
träffa henne köpte vax till mig och hår färg till henne.
Vi vaxade mig, vi solade sen drog jag hem till pappa.
Vi spelade schack, har inte spelat de på hur länge som helst.
Hem fixa Alllllllllt som behövdes ta bort med 
andra ord fräscha upp mig lite.

Nu måste håret fixas och musiken till Mp3 fixas.








What goes around comes around


K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0