Flyger iväg!

Känns som att det var ett bra tag sen jag skrev!
Så kände att de behövdes skrivas lite!
Onsdag i dag, gud dagarna bara rullar
iväg väldigt skönt bara 3 veckor sen blir det ett skönt jullov!
Börjar verkligen känna att de börjar bli väldigt mycket plugg nu!
Det är väl bara att bita ihop och köra på. Borde till och med plugga
nu men här sitter jag....Har väldigt många prov som måste göras
och även nationella i matte b, kul NEJ!
Stockholm idag väldigt trevligt, vart inte alls mycket shopping.
Får bli mer nästa gång får även handla julklapparna då.
Känns bara som att det blir jobbigare och jobbigare med sånt.
Babblar bara på men vad är bloggen för?

Gud vad musik kan göra en på bra humör!
Sitter/ligger i sängen och bara larvar mig till
min musik. Vissa låtar göra bara så att man ryser sönder.
En låt som jag verkligen gjorde det var michael jackson- earth song.
Underbar.

What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0