Inte min dag!

Klockren sist jag skrev var jag på väg till skolan
för att ha italienska, går skit snabbt nästan springer
och de mina vänner är inte vanligt för mig!
Iallafall kommer fram och får höra att vi inte har någon lektion
TYPISKT! Sätter mig i skolan och pluggar lite till provet
som vi skulle ha, kändes inte så bra! Drog ner på stan för att
träffa tjejerna på Lunch/fika. Stress äter för att hinna till provet,
men bestämde att inte gå och göra provet.Hellre skriver jag provet senare
än att komma dit och veta att jag kommer få ig, well well....
Sitter i mitt rum och myser, med mig själv hahah.
Nej nu ska jag skärpa mig måste börja plugga rättskunskap bröder!
Skriver lite senare( om de har hänt någonting haha)

What goes around comes around

K.A


Mysigt va.....

Kommentarer
Postat av: meee

nej min vän, DET är verkligen inte vanligt att det går undan för dig när du är ute och går ;) haha

2009-12-01 @ 17:30:46
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0