Rast

Haha har nu tagit en liten "rast" från plugget. Har eng-nationella imorgon och italienska prov så här pluggas det på för fullt. Sen måste även projektarbetet( idéskissen) in. Shiit people är så grymt taggad för mitt arbete, kommer nog bli grymt kul. Vår skola är lite speciellt, så de är inte fritt fram att göra vad man vill. Man måste skapa ett problem om ens inriktning. Men jag känner mig säker med det jag har valt och är grymt intresserad. Det sista man vill är ju att arbeta 160h med ett arbete självständigt om det är tråkigt. Nej nej jag är taggad och klart för mitt projektarbete, kan berätta om vad jag har valt någon annan dag.  Ska fortsätta med italiano, ciao


HAHA FUUUUCK FACE!

What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0