Poker night!

Tjenare!

Ligger fortfarande i sängen men tackar vera iallafall att hon väckte mig vid halv 12 annars skulle jag nog ha sovit bort hela dagen. Men har under ett tag brukat sätta alarm fastän jag inte jobbar, för vaknar man 12 eller 1 har man typ sovit bort dagen! Va hos pappa igår mötte upp vera och chantal. Handlade skit( ica går runt på grund av oss utan oss ingen ica!) mötte upp pedro satte oss på ett tak och började spela poker! Pedro är största poker spelaren, vera och chantal är duktiga och sen kommer jag där som inte ens kan spela! Men konstigt nog vann jag 2 gånger känner mig ganska grym haha!

Måste ta mig upp ur sängen, ligger jag här kommer jag bli seg. Får se vad dagen har att erbjuda vart vi hamnar på vilket ställe eller stad och vad albera orkar göra! Men hoppas ni andra får en grym dag! Puss


Ena gången jag vann allting!

What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0