Sista månaden

De va länge sen! Har ingen egen data för tillfället, så jag för göra det bästa av situationen. Fasten jag inte bloggat på några år har jag inget kul att blogg om, har drunkat i plugg, ångest och jobb. Men hade en hälig ledig dag i veckan så jag och vera valde att köra på trip bort. Mycket mycket trevligt! Vad hände igår ,jo jobb och sen en härlig kväll på sju rum. Säger så här sätter man sig vid baren kan man verkligen glömma om att få kunna sitta  själva, de kommer olika personer hela tiden. Men det var ändå kul kan jag säga! Nej hinner inte blogga mycket nu, för idag gäller det är plugga har tre prov nästa veckan ( SOM BORDE VARA OLAGLIGT!!!!) måste duscha fixa mitt hår äta och kolla på gossipgril så här kan jag inte sitta. puss puss



What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0