Eftertanken är klokast!

Är så grymt trött i huvudet så att det inte är sant!
Efter skolan iallafall drog jag och Vera till Jobbet och fikade.
Vart någonting nytt, och även Gaby hade beställt in nya saker.
Ninos är på semester, då gäller det att bomba!
Isak var där, han gör våra besök.
Vi skrattar så att vi inte kan andas. Kör en Va skön han e, haha!
Har nu pluggat lite och ska fortsätta.Men först någonting att äta och
kolla på Ph finalen!

Någonting nytt, men inget jag tyckte om! Så jag gjorde de till en mini nachotallrik!


DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!


Till min rubrik! Eftertanken är klokast, är sant sant sant och åter igen sant!
Oftast gör man saker som man ångrar! Tänk på valet du ska göra extra noga
innan du verkligen gör de!

What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: Gaaby !

va händeeee! dog alla efter jag drooog! Hhahahaa jag svääär de gjorde! :D



kul idag ialf .. stänger imorgon såå booombning!

2010-02-03 @ 00:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0