Es-möte!

Gick inte att blogga igår! Sörry brothers! Vakanade upp idag med världens plan i mitt huvud! När  jag planerar, shit då blir de många tankar. Antingen skulle jag ligga kvar i min varma sköna säng eller gå på ett möte på skolan?! Satte mig upp och bestämde mig för att gå på den! KANSKE de tråkigaste mötet jag har varit på! Men men bara att låsas vara intresserad när lärarna ger mördarblickar! Har ätit mat hemma, duktiga katrin!
börjar snart så jag måste gå, skola till halv fem sen ner till ninos och plugga lite! Hör av mig lite senare!



Ha en bra onsdag!

What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: F

haha vi var faktiskt duktiga och gick på es mötet idag! det var väldigt länge sen sist... hahah ;)

2010-02-10 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0