I'm addicted to love

Jag är så grymt sugen på chokladbollar, fanta, godis, chips, dipp och morötter! Vill sitta mitt på min säng med allt runt om kring mig! Gamen nummer 1 är jag! Men nu sitter jag med mitt wienerbröd( som jag har velat ha i flera dagar) och med mitt te. Spiller wienerbröd över hela mitt bröst, jag bryr mig inte och jag dricker te och alltid ba ah efter! Haha varför inte jag sitter helt själv i mitt rum och njuter, måste bara fråga er varför äter man skit snabbt och sen kollar man ner på sin tallrik och blir chockad att den redan är slut och ba jag kunde inte ha ätit allting?! Plugget med ninos gick konstigt bra, jag kunde allting nu gäller de bara att klara provet!


Mitt hår ligger helt dött jag vet haha!



What goes around comes around

K.A

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du klarar de! VI klarade för fan matte B!

2010-02-10 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0