6januari

Sov över hos Vera igår.Gick och la oss vid tre eller
jag tvingade Vera, men har ingenaning om vad hon gjorde när
jag somna iallafall. Drömde sönder om helt sjuka saker.
Vaknar upp kollar på Vera och klockan.Hon verkar sova skönt.
Jag vänder mig om och somnar om. Vid 1 mitt i en underbar dröm
Vaknar jag upp av att Vera skriker JÄVLA ARABER!
Får nästan hjärtattack. Men överlever....
Fick skjuts till stan av hennes pappa, Drog till geroge
och åt Frukost/Lunch.  Kom hem tog upp tvätten,
kände att jag inte har gjort någonting på länge.
Så det var dagens gärning....



Känns som att min blogg handlar om all mat jag äter haha!


Måste bara säga att det har blivit otroligt kallt ute,idag är de
inte skiit kallt men i strängnäs är de inte lika kallt som i
Nykvarn eller Södertälje. Igår var de så himla kallt så att Vera dog och
att jag fick springa på stationen för att hålla mig varm!



Våra halsdukar som var jävligt kalla. MILLION DOLLAR SMIIILE!

 

What goes around comes around

K.A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0