Afrika where?

Italienskan vart inställd så nu sitter i skolan som en
åsna och försöker plugga geografi.
Skulle ha kunnat hela Afrika till idag. 
Älskar verkligen geografi men har inte orkat ta
tag i de. Så nu sitter jag i sista minuten och försöker
lära in mig allting. Felicia är gone, så de blir bara jag
och sötnosen Johanna i en hel vecka!
Har två lektioner kvar samhälle och Geografi, slutar
runt 4. Hem till pappa och sen hem och ta de lugnt och låta
min syster fixa min blogg så som hon har tjatat . Kanske
orkar baka mina underbara muffins eller min saffranskaka?
Haha är sugen på någonting sött därför jag håller på.



Så här bra går de och jag har fuskat sönder!


Ha en fortsatt trevlig dag!


What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: J

Det är du och jag babe! ;)

2010-01-12 @ 12:03:29
URL: http://hiddenface.blogg.se/
Postat av: Katrin

Puss på dig!

2010-01-12 @ 12:32:55
URL: http://katrinahron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0