Älskar dig?

Älskar dig... Vad betyder egentligen älskar dig?
Känns som att det är väldigt många nu
för tiden som missbrukar ordet. Till en främling,
en kille man har känt i en dag, till en kompis
som man nästa dag lämnar en? Enligt mig är ordet älskar
dig någonting speciellt. Säger jag orden jag älskar dig
betyder det verkligen från mitt hjärta ingenting jag kom på
dagen innan. Älskar dig enligt mig ska vara att du är en av dom närmaste,
en som man kan lita på, en som finns där när man behöver hjälp och
mycket mycket mer! Älska är ett starkt ord, Älskar dig är inte ett
dagligt ord, jag säger verkligen inte jag älskar dig till vem som helst.
Älskar dig har jag bara sagt till några få i mitt liv.
Många har en tendens att säga jag älskar dig jätte snabbt till vem som helst.
Tycker verkligen att man ska ta det lugnt med ordet, älskar dig är som
sagt ett starkt ord. Ta vara på ordet, älska ska vara någonting
betydelsefult inte någonting som du säger varje dag som hej.
Tänk på det innan ni säger älskar dig.



What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0