Haiti

LYSSNA PÅ LÅTEN INNAN NI LÄSER!

Uppgiften jag stannade hemma för att arbete med handlar
om olika nyheter. En aktuell nyhet just nu är katastrofen i Haiti.
På nyheterna ser man hur folk har det där nere.

Jag har skänkt bort en slant och jag mår bra av att ha gjort de. 10kr brukar vi ha i väskan eller i byrån 10kr för dom kan vara ganska mycket.  Antingen kan du skänka 10kr eller 50kr.
Tror nog att alla har en tia på sig och kan skänka bort de genom ett
snabbt sms. Så som jag tänker är tänk om det hände i Sverige och människor
runt om kring tänkte nej men någon annan ger pengar, tänker alla så kommer
pengarna aldrig komma fram till stackarna där borta, I slutända kan det blir mycket.
Så kom igen våldet och depressionen ökar där nere, Fred är vad vi vill ha!

Så smsa "10katastrof" för att skänka 10 kr eller "katastrof" för att skänka 50 kr - till 72950.
Dagens gärning!






What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0