Nyårsafton...

Jag är lite seg på att skriva men jag skyller
på att det är lov. Har några dagar att berätta om så i
det här inlägget blir de om nyår. Vera kom till mig vid 4
ett par timmar har vi haft att fixa oss, ändå stressar vi som
idioter!Snöar, håret blir kaos, Både jag och Vera får psyk damp lite då och då !
Men vi satte oss på tåget åkte till Nykvarn. Kom hem till Johanna och
träffade alla söta tjejer. Åt en jätte godmiddag av tjejerna och sen vart de spel.
Ett av spelen var med andra ord, ett spel som jag blir helt uppspelt av.
När jag väl spelar så spelar jag som en idiot. Ska förklara ordet
Mohammed, ENKELT tänker jag säger min förklaring- Import namn?
Om någon skulle säga de till mig skulle Mohammed vara först gissningen!
Tjejernas reaktion var, VA FAN ÄR IMPORT? Mycket skratt blev de!
En trevlig kväll måste säga tack till tjejerna också! Bra start på året!!




 



Skön bild, Kolla in Vera i vänstra hörnet!



SKÅÅÅL!



?????



Tjoohooo!



<3


What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: J

Mm, superstart där vid tolvslager elr hur? ;) Haha nej men det var en jätterolig kväll, tack för att du kom gumman!



Snygg bild på mig btw..

2010-01-04 @ 13:20:23
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0