Ohhh my LORD!

Tjenare! Hemma efter min dag!
Skola en lektion och sen lunch. Vart tvungen
att gå ända till matsalen. Stället ligger 20 mil från skolan
och vi måste gå! Och för de ruttnaste maten, tror nog att det
var första gången jag gick till matsalen under hela åk2. 
 Tillbaka till skolan för lite svenska. Berätta om våra namn.
Haha mitt sjuuuukt snygga namn skulle jag då berätta om.
Katrin betyder den rena-Kyska, och hela min histora.
Berättar jag den här kommer nog folk dra!

Vera kom till skolan och vi drog vidare till stan. Kamal smsa
så fikan vart idag! Vid gick ju till bageriet idag. Vera hade plan att
vi skulle göra så att ninos inte skulle kunna sova idag. Vera går förbi
och kör upp fingret och går?! HAHA klockren och hans ansikt HAHA!

Drar till bageriet och tar först en fika, när vi var klara med de. Äter vi ?!
Helt fel, Kamala kommer och de blir grymt mycket skratt!
Vera sprutar grädde på  allt och alltid kamal, OH MY LOOOORD!
MY GOOOOD!

Nu måste katariiina plugga!
Juste klockan är halv 8 och har redan 3 missade från Vera. Haha får
se hur många samtal kvällen bjuds på!




What goes around comes around

K.A

Kommentarer
Postat av: Kamal

Oh my lord!! klockren hahahaha

2010-01-21 @ 14:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0