Södertälje&Mys

'Detta inlägg skrevs igår kväll!


Sitter hemma hos Vera just nu och
har mysigt! Har kollar på lite film och
Paradise hotel, Bääääääästa!

Åkte ju som sagt till Nykvarn till
Johanna och sen vidare till Södertälje. Hade en
mysig dag. Åt mest, gick runt och letade efter
min systers jacka också. Kom in i en affär- Ninves.
Jackan fanns inte med en trevlig tjej fanns där inne.
Stog och prata allt ifrån badhus till deras tjejkompisar.
Sen kommer de till var vi alla kommer ifrån.
Jag - Syrian?
Johanna hel svensk
MEN Vera Mulatt? HAHA
Har aldrig hört någonting så sjukt! Men nu vet du Veeera att du ser brun ut...

Känns som att hela dagen har gått ut på att äta?
Men varför skulle jag inte , jag mår bra av de så!























What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0