Tjockisar är våra namn!

Har haft en skön skoldag! Som sagt så glider ju
jag och Johanna runt i skolan, för felicia är i sälen.
Skrev ju igår att vi åt årets första semla igår idag vart
det årets andra semla! hahah vi är djur!
Alltså på riktigt vi har ätit som djur den här veckan, men
vi mår bra av det så varför inte haha!Jag kan äta hur mycket
socker som helst men Johanna blir typ hög på sockret
och typ vinglar hahah, söt!
Skolan- har nästan bara kollat på film. Skönt
Kom hem bytte om och sen träffade jag upp Vera och Chantal för en fika!
Mycket snack om allt......

Juste ny design tack till min syster!

 


Sötnosen!



Dagens...


What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0