Träning, Nej tack!

Halloj, sitter i min säng mätt och fräsch och väntar in  Vera.
Ska dra in till stan senare och möta upp Kamal.

Lite om min dag, upp vid 11. Gå till lektionen vid
halv 2, skönt. Kom dit helt lugnt men fick reda på att vi skulle
ha styrketräning! OMG inte min sak, träna är verkligen inte jag!
Min hjärta slog i miljoner,så dålig kondition har jag!
Direkt efter idrotten blev de Redbull, Har aldrig druckit någonting
så gott! Tack till Johanna! Hem hoppa in i duschen på en gång,
fixa allt och sen till papi för middag. Så som sagt sitter/ligger och
här och väntar på henne.

Snyggare bild på mig får ni senare haha!

      




What goes around comes around


K.A


Kommentarer
Postat av: Gaaby !

Om du vill fitness nästa broor haha :D

Hoppas du har en fin heelg (k) Jag chilllar med livet hååårt :D

2010-01-10 @ 00:46:14
Postat av: Anonym

Grr, snygg bild på mig där! Varsogod, det var ljuvligt!

2010-01-10 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0