boooooooooring

Vad händer i mitt liv, just precis ingenting. Kan fan inte göra ett piss, alltså hellre är jag största slaven eller jobbar arslet av mig än att sitta hemma och inte göra någonting. Antingen jobbar alla eller bor hundra kilometer bort! Så att om någon ska komma hit och bara hänga är ganska omöjligt. Ångrar lite att jag inte hängde med till görnan idag, men va tvungen att dra till doktorn.  Juste måste dela med mig av en rolig sak, ninos fyller år på lördag så vi tänkte beställa en tårta. Jag tar tag i uppgiften för jag ändå inte har någonting för mig. Dra dit och det är kanske 6 killar där, säger att jag vill ha en tårta av bröst alltså en bröst tårta och det första han gör är att kolla på mina  boobies haha. killar killar killar, eller dom här va fan män, men men dom fick sig ett garv för hur ofta kommer det in en tjej och vill ha en bröst tårta???

Bilden är tagen av bel sexi mama.....


Kamal, jag med två normala händer och vera.

What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0