Jag hitta min andra halva!

Hej på er, midsommar redan. Shit vad tiden går snabbt, inget jag brukar fira. Vet inte säger man glad midsommar eller trevlig midsommar, tecken på hur trög jag är eller på hur mycket jag bryr mig! Är helt slut i kroppen, 3 dagars jobb och 5 dagar kvar alltså 8 dagar! Mina fötter är redan sönder, tycker lite synd om mig faktids!
Men det bästa är att jag och vera har fått jobba ihop nu shit va kul man kan ha, tänk er att jobba med er barndomskompis, bästa kompis! Finns inget roligare och ninos klagar som vanligt!

Till min andra halva, HITTADE MIN CYKEL:D! yaaaaay, såg den för några dagar sen bara två hus från mitt. Inspekterade den igår och fatta att de va min, idag drog jag och vera för att spana in den, vi kollade och vi tog den bara. Det äckliga är att jag känner tjejen, vad borde jag göra? polisanmäla, skjuta, inbrott eller slåsönder hahaha, driver men borde man prata med henne eller skit i det totalt. HAHA vilken choock hon kommer få när hon ser att den är borta!

K.A

what doesn't kill you makes you stronger

Vilket jävla väder vi har fått! Ett stort tack till vädergudarna. Känns som att jag har sprungit runt hela strängnäs idag. Vera och jag öppnade vid halv 7, redan då börjar klubben och allt skratt. Sä jävla sköna vi är.....
hem vid halv 12 hann sola lite och sen till jobbet igen lunch och sen stängning och sen hem. Fixa till sig och sen ut för att träffa tjejerna! Köpte lite gott och spelade pictionary( stavas det så, haha?) mysigt värre!
Måste lägga mig känner jag sov ganska dåligt igår och har varit uppe sens kvart i 6!

Sista dagen

Hejsan, vilken  underbar dag. Solen har stekt sönder, solade ett tag men orkade verkligen inte sitta där längre, kände hur svettig och äcklig man blev. Så kom hem fixade mig sen drog jag och vera till Gaby som jobbade. Idag var det hennes sista dag på jobbet! Kommer verkligen sakna henne, alltid lika kul att komma till jobbet när hon jobbade och när vi jobbade fyfan va kul vi alltid hade. Ska inte berätta vad vi gjorde vet verkligen inte vilka ni är så för mycket kan jag inte säga. Låter som att hon har dött men hon har bara flyttat till Stockholm alltså 1 timme ifrån oss. Så vi kommer säkert ses ändå.
Efter de så mötte vi upp chantal och sen drog vi tre för att grilla. SKIT GOTT OCH SKIT MYSIGT!  Vera har alla bilder för en idiot som jag är glömmer jag kameran hemma! Måste lägga mig för imorgon börjar det....

Bild från tjejernas student!

Heartbreak

Dagen spenderades i Södertälje med Johanna, felicia och Sara Lunch, shopping och fika på maren en mysig dag. Fick med mig lite underkläder bara annars hitta jag ingenting, men det är som att åka till eskilstuna man hittar inte ett skit! Så nästa gång det blir shopping får det bli Stockholm. Har haft en jobbig dag från att stressa till tåget till att missa tåget till att min cykel blivit stulen, fucking jävla strängnäs!!!!!!!

Så jävla mycket som jag bär runt med som jag inte släpper ut, misstag på misstag. Sårat människor som jag verkligen älskar, hatar mig själv äckligt mycket! Ångesten i mitt hjärta....
Vill åka bort någonstans, långt bort från allt och alla. Lite tid för mig själv och inte göra någonting!

Mot södertälje!

Godmorgon på er. Lite tråkigt väder men de stoppar inte mig för idag ska jag träffa mina tjejer Johanna och felicia. Johanna har jag  träffat sens skolavslutningen men inte felicia så jag känner att vi har mycket att prata om. Är ganska shopping sugen också, men vi får se vad jag kommer hem med. Ha en bra dag babe!

20 juni

Har varit dålig med kameran under en här veckan. Men har jobbat ganska mycket och umgåtts med mina underbara. Har varit mycket skratt och många äventyr har även gått på handledarkursen idag till körkortet. Men nu ska jag forsätta kolla på THIS IS IT, fan vilken grym människa han var!

Älskar min tröja!

10 juni- mina studenter

Fy faaaan va länge sen det var jag bloggade. Vill inte vara så här dålig, vill kunna kolla in här när jag blir äldre och se vad jag gjorde under åren.

Vi kan börja med studenten. Vera och kamal tog studenten, upp och hjälpa kamal vid 7. Tog jag med vera till jobbet, var tvungen att tvinga i henne lite frukost. Hjälpte Louise sen hem duscha och sen till isak för att föna håret. Hem fortsätta fixa sig och sen till deras skola. Deras familjer var på plats och massa andra. Gick genom hela strängnäs och sen skulle dom åka runt i deras flak i kanske hundra år. Hem till vera, sen hem till kamal, hem byta om och sen förfest hos kamal och sen fest hos Therese och pedro. En grymt roliga kväll, grattis till mina tjejer igen och tack för en grymt roliga dag!

BERLIN 2010

Är kanske 1 månad efter men bättre sent än aldrig.....
Kanske den bästa veckan i mitt liv!

Lördag-  Vi flög från arland vid kanske 11 och kom fram vid 1. Framme i berlin var det bara att dra sig till hotellet vi hade bokat för natten. Först lunch på mcdonalds med killarna, de första som händer är att en tiggare kommer fram. Vet inte tycker inte om sånt, att föräldrarna skickar barnen. Men vi fick ett skratt och han fick de han ville. Framme på hotellet, vi öppnar dörren till rummet och vi alla sket på oss, vi hade inget badrum haha. De är kul nu men då var vi nära på att döda någon. Killarna hade inte fixat hotell så dom drog och fixade ett billigare hotell och snyggare hotell med ett fint badrum. Så vi tog med våra kläder köpte med oss jordgubbar och lite vin och drog till deras hotell. Fixade och förade, sen ut på middag, åt kanske världens starkaste kyckling, folk som känner mig vet att jag inte kan äta stark mat så jag dog och utan att överdiva alla satt och grät. Tog det lugnt och drog senare till hotellet.

Söndag- Åt frukost och drog från hotellet. Tog år att hitta det andra hotellet vi skulle bo på veckan ut. Vi hittade det till slut, jag och felicia skulle dela rum och har aldrig varit så glada över ett rum. Käka lunch och gled runt. Vi drog in i en park mittemot hotellet, vi hittade en djurpark men även karuseller. Jag och johanna åkte lite, så himla kuuul! Åt middag med killarna sen vidare till sony center för drinkar. Det stängd ganska tidigt för att det var söndag så vi drog till ett ställe där halva skolan var. Mysigt var det iallafall och sen drog vi till en vattenpipbar.

Måndag- Allt med skolan börjar. Stadsvandrig i tre timmar i världensregn. Lunch och sen en båttur, som kanske var det tråkigaste vi gjort. På kvällen drog vi tjejer bara, jag johanna felicia sara och cecilia till en ute servering och hade de så grymt kul. Senare mot kvällen drog vi vidare till cocktailbaren Carambar. Mycket dans vart det och härligt sällskap.

Tisdag- Först museum, lunch på sushi express, äckligt gott! Sen vart det en cykeltur runt berlin, tre timmar lång. På kvällen vart det en favorit i repris. Dans drinkar och mycket skratt. Sen vart det lite häng på rummen.

Onsdag-  Vi drog till potsdam och skulle kolla in två slott,skit vackra. Den ända dagen solen var framme, så vi hade tur, för vi promenerade ganska mycket den dagen. Senare mot kvällen drog vi tjejer till vårt ställe och tog drinkar! dagen jag vart av med mina 90 euro...

Torsdag- Spöregn hela dagen, = bombat hår. Besökte ett konsentrationsläger på dagen, läskigt. Man kan verkligen inte förstå att människor har varit med om det här. Att dom låser in folk i ett kolsvart rum i dagar, månader eller år! Sista kvällen för oss så vi alla skulle på middag med hela skolan. Sen till det vanliga, kom hem för vi skulle vara hemma vid 12. Men nej nej de slutade inte för de! Torsdags kvällen hade jag verkligen roligast men sjuka saker som hände, mer ska jag inte berätta.

Fredag- Sista dagen i berlin, helt döda och trötta var vi tvugna att vara uppe vid 9 för att få frukost. Vårt flyg gick sent på kvällen, så jag, johanna mathias och simon åkte till ett stooooort shoppingcentrum. Gick runt ett tag men var verkligen inte på shoppinghumör. Så vi  satte oss på starbuck i några timmar sen åkte vi till hotellet ( på väg till hotellet var jag kanske en ängel och räddade mathias!) Taxi till flygplatsen, taxfree, kortspel och sen flyg hem.

Vågar man jobba?

Sitter på jobbet just nu, med min datan skönt med sin egna musik som stereo love nu! Måste berätta om min rubrik igår var det ju derby, syrianska mot assyriska. Alltså isak mot ninos haha. Inte för att de kommer bli krig idag men som sagt det var deras lag mot varandra. Syrianska vinner( isak) och det första han gör när han kommer hit är att köra SUUUURYOYEEEEE! Vi får se hur ninos är idag, men har varit gullig idag och fixat precis allt, ganska lat i lördags så idag kände jag att today is the day idag måste jag vara lite snäll....

Sätter upp den precis framför kassan, hahaha!

Om det är någon människa jag skulle välja som är mest självkär i denns värld skulle det vara ninos.
Han har satt upp bilder på sig själv över hela cafét och igår var det ju jag och vera som jobbade ni vet vad jag menar( klubb) men även roliga saker. Detta verk av katrin och vera...

13 juni

Hallå! ligger i sängen och ska snart sova ska upp vid 6. Vem orkar gå upp då seriöst?!? Men men jobbar man så jobbar man. Har mycket att visa men just nu orkar jag inte. Jobba med ninos tar på krafterna ska ni veta. Nej ska försöka uppdatera lite  imorgon om jag kan ta någon roliga bilder också.

Sovgott babes!

Uppe sens 7

10 juni idag, ja vad kan de betyda jo STUUUDENTER! Mina älsklingar ska ta studenten idag och ta ett steg ut i den stora världen. Stolt stolt stolt är jag hahaha, som en lite morsa. Upp vid 7 för att hjälpa kamal med lite förberedningar och sen mötte vi upp babe. Kamal drog sen tvingade jag vera på en frukost, hon hata säkert mig men senare kommer hon säkert älska mig! Har även hjälpt louise lite, har skurit sig så hjälpte henne lite, ge och ta! Så snäll måste man vara. Duschade i hundra år så nu ska jag dra ner till isak som ska föna mitt hår. Måste se lite snygg ut för en gångs skull. Babes vi hörs....

ALLT!

Hej på er! Måste blogga lite för mig själv så att jag inte glömmer bort allt. När börjar jag från fredag shit har inte bloggat på en vecka! Måste lägga mig nu nu nu egentligen ska upp vid 7 och hjälpa kamal med lite saker. För imorgon tar mina babes studenten!!!!!!!!

Fredag: Skolavslutning, slutade äntligen åk2 så nästa år blir det studenten! Ett kyrkbesök vart det och sen en fika med vännerna. Hem sola tills jag somnade, senare kom tjejerna in till strängnäs och vi hade en mysig kväll på berget! Sen vidare till ett par tjejer i klassen.

Lördag & Söndag- Jobbade med Vera båda dagarna, vad händer när vi jobbar k-k-kluuuubb! hahaha. Jobbar så jävla bra med henne allt blir gjort snabbt, vi har de grymt kul och äter som djur bättre kan det inte bli. Både lördag och söndag vart det "fin" ( my ass haha)  besök av ett par kompisar.
Har inga bilder från dom dagarna men ni får en bild på mig och vera.

Måndag- Jobbade med Ninos Chabo, the bozz. Som sätter sig som en hund och kollar på oprah medans jag sliter, speciell är han en speciell människa. Efter jobbet åkte jag till tjejerna i Nykvarn. Senare bio på heron- Sex and the city. Åt middag och hade det väldigt mysigt kväll med the girls. Filmen var grym! Just johanna körde, så jävla grym!

Tisdag- Stockholm med Johanna och Cecilia Skulle åka för att hitta student presenter men nej nej hittade ingen present till dom utan bara lite fint till mig. Ska ha på mig det imorgon så kan visa allt på fredag. Mysig dag var det! Vart lunch på taco place, vet inte heter de så? Första gången för min och Johannas del.

Stockholm.

Hallå, verkligen ett tag sen jag bloggade. Vill berätta allting men just nu sitter jag hemma hos johanna för att snart åka till Stockholm.Kom hit igår för en biokväll med brudarna, sex and the city vart det men mer om det nästa gång. Dags att hitta en speciell present och kanske någonting fint till mig haha! vi får se vad hittar.

baby och jag!

Hinner inte...

Har inte hunnit blogga, men har haft underbara dagar. Älskar dagarna när man bara tar det lugnt och umgås med sina nära och kära. Uppskatta det du har... Älskar mitt liv just nu skulle inte sitta fel att fylla 18 men ska inte klaga har det jätte bra ändå! Imorgon ska jag försöka blogga lite och lägga upp lite bilder till er.

Sovgott

GRATTIS JOHANNA!

Min babe johanna har tagit sitt körkort. Hon ringde igår och berättade om de. Hade verkligen ingenaning om att det var dags men tydligen. Grym glad och grymt stolt inte många som klarar det speciellt nu när vi haft så mycket. Grattis igen babe, nu blir det en kaosig sommar. Många utflykter....

Johanna fick köra igår!

3/6-10

Idag har det varit en underbar soldag. Kom in till strängnäs vid kvart i 12 springa till skolan för att lämna in böcker. Sen drog nästa alla klasser till strandbadet, hade köpt med oss lite gott att äta sen vart det lite sol och fotboll för oss. Har haft underbara dagar med mina underbara kompisar!

SOMMAR SOMMAR SOMMAR!

<3 till mina underbar!

2/6-10

Hann aldrig blogga igår så vi tar allt idag. Gick som sagt på en promenad men kändes lite onödigt när det var fint väder. Så jag satte mig hemma hos pappa och solade ett tag tills jag kände hur min mage kurade Gick hem sen kom Johanna till mig, gjorde mig lite sällskap sen drog vi ner till skolan. Dom hade annordnat en vattenfest ganska mycket folk och grym musik av våran egna dj-lars.

Senare åkte vi hem till felicia för en mysig tjejkväll, mysigt värre vart de. Filmer och gott vart de, jag gjorde även en ganska grym sak som jag är ganska stolt över. Jag red på en häst haha, har aldrig ridit så igår hände de. Låter ganska tråkigt men ganska kul var de faktids.  Härligt vart det där, skönt att komma bort. Hon bor på landet så lugnt och skönt.

Dagar...

Tiden går så snabbt! Har haft underbara dagar med mina underbara kompisar...

Söndag- Jobbade med vera, mat i solen med tjejerna. Var även morsdag hoppas ni skämde bort era mammor´. För att vi båda jobbade i söndags så köpte jag en blomma och var väldigt duktig och städade hela huset.

Måndag- Både jag och vera hade tider i Eskilstuna, Vera hos läkare och jag som vanligt hos tandläkaren. Perfekt vi åkte in tillsammans, fick sitta på sjukhuset 1 timmer ( övertid var de). Stan och lunch. Senare hem till pappa, möte på jobbet och sen satte vi tjejer oss vid vattnet och hade de väldigt mysigt!

Irriterade vera!

Tisdag- spex för årets studenter, Lunch med tjejerna och sen själva studenten. Kan inte fatta själv att om bara ett år kommer jag springa ut. Nej en härlig dag var det!

Nej nu ska jag vara duktig och gå på en promenad i solen...