2/6-10

Hann aldrig blogga igår så vi tar allt idag. Gick som sagt på en promenad men kändes lite onödigt när det var fint väder. Så jag satte mig hemma hos pappa och solade ett tag tills jag kände hur min mage kurade Gick hem sen kom Johanna till mig, gjorde mig lite sällskap sen drog vi ner till skolan. Dom hade annordnat en vattenfest ganska mycket folk och grym musik av våran egna dj-lars. 

Senare åkte vi hem till felicia för en mysig tjejkväll, mysigt värre vart de. Filmer och gott vart de, jag gjorde även en ganska grym sak som jag är ganska stolt över. Jag red på en häst haha, har aldrig ridit så igår hände de. Låter ganska tråkigt men ganska kul var de faktids.  Härligt vart det där, skönt att komma bort. Hon bor på landet så lugnt och skönt.








What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0