ALLT!

Hej på er! Måste blogga lite för mig själv så att jag inte glömmer bort allt. När börjar jag från fredag shit har inte bloggat på en vecka! Måste lägga mig nu nu nu egentligen ska upp vid 7 och hjälpa kamal med lite saker. För imorgon tar mina babes studenten!!!!!!!!

Fredag: Skolavslutning, slutade äntligen åk2 så nästa år blir det studenten! Ett kyrkbesök vart det och sen en fika med vännerna. Hem sola tills jag somnade, senare kom tjejerna in till strängnäs och vi hade en mysig kväll på berget! Sen vidare till ett par tjejer i klassen.











Lördag & Söndag- Jobbade med Vera båda dagarna, vad händer när vi jobbar k-k-kluuuubb! hahaha. Jobbar så jävla bra med henne allt blir gjort snabbt, vi har de grymt kul och äter som djur bättre kan det inte bli. Både lördag och söndag vart det "fin" ( my ass haha)  besök av ett par kompisar.
Har inga bilder från dom dagarna men ni får en bild på mig och vera.



Måndag- Jobbade med Ninos Chabo, the bozz. Som sätter sig som en hund och kollar på oprah medans jag sliter, speciell är han en speciell människa. Efter jobbet åkte jag till tjejerna i Nykvarn. Senare bio på heron- Sex and the city. Åt middag och hade det väldigt mysigt kväll med the girls. Filmen var grym! Just johanna körde, så jävla grym!





Tisdag- Stockholm med Johanna och Cecilia Skulle åka för att hitta student presenter men nej nej hittade ingen present till dom utan bara lite fint till mig. Ska ha på mig det imorgon så kan visa allt på fredag. Mysig dag var det! Vart lunch på taco place, vet inte heter de så? Första gången för min och Johannas del.




What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0