Dagar...

Tiden går så snabbt! Har haft underbara dagar med mina underbara kompisar...

Söndag- Jobbade med vera, mat i solen med tjejerna. Var även morsdag hoppas ni skämde bort era mammor´. För att vi båda jobbade i söndags så köpte jag en blomma och var väldigt duktig och städade hela huset.



Måndag- Både jag och vera hade tider i Eskilstuna, Vera hos läkare och jag som vanligt hos tandläkaren. Perfekt vi åkte in tillsammans, fick sitta på sjukhuset 1 timmer ( övertid var de). Stan och lunch. Senare hem till pappa, möte på jobbet och sen satte vi tjejer oss vid vattnet och hade de väldigt mysigt!


Irriterade vera!



Tisdag- spex för årets studenter, Lunch med tjejerna och sen själva studenten. Kan inte fatta själv att om bara ett år kommer jag springa ut. Nej en härlig dag var det!







Nej nu ska jag vara duktig och gå på en promenad i solen...

What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0