Heartbreak

Dagen spenderades i Södertälje med Johanna, felicia och Sara Lunch, shopping och fika på maren en mysig dag. Fick med mig lite underkläder bara annars hitta jag ingenting, men det är som att åka till eskilstuna man hittar inte ett skit! Så nästa gång det blir shopping får det bli Stockholm. Har haft en jobbig dag från att stressa till tåget till att missa tåget till att min cykel blivit stulen, fucking jävla strängnäs!!!!!!! 

Så jävla mycket som jag bär runt med som jag inte släpper ut, misstag på misstag. Sårat människor som jag verkligen älskar, hatar mig själv äckligt mycket! Ångesten i mitt hjärta....
Vill åka bort någonstans, långt bort från allt och alla. Lite tid för mig själv och inte göra någonting!



What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0