Uppe sens 7

10 juni idag, ja vad kan de betyda jo STUUUDENTER! Mina älsklingar ska ta studenten idag och ta ett steg ut i den stora världen. Stolt stolt stolt är jag hahaha, som en lite morsa. Upp vid 7 för att hjälpa kamal med lite förberedningar och sen mötte vi upp babe. Kamal drog sen tvingade jag vera på en frukost, hon hata säkert mig men senare kommer hon säkert älska mig! Har även hjälpt louise lite, har skurit sig så hjälpte henne lite, ge och ta! Så snäll måste man vara. Duschade i hundra år så nu ska jag dra ner till isak som ska föna mitt hår. Måste se lite snygg ut för en gångs skull. Babes vi hörs....

What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0