19e mars 2010

Hallå på er, tänkte vara grym och blogga tidigt på morgonen. MEN blogg.se fungerade inte försökte blogga igen vid 10 funkade inte då heller. Men nu verkar den funka fint. Gick allafall upp vid halv 8 för att gå till tandläkaren, börjar halv 2! Hos tandläkaren fick vi vänta en kvart men allt gick fint, förutom att jag har hål, som jag alltid har. Gick till Gaby och pratade som vi inte hade gjort på några år. Kom hem hade ingenting att göra, så drog ner till solcenter som ligger några meter ifrån oss. Skönt säger jag bara ser inte normal ut. Nej måste klä på mig, ska dra nere till stan och luncha med Johanna och Felicia.


Innan solningen! Drog ut med glasögon och krullkrull!

What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0