Vilken dag...

Hallå, förlåt vart inga inlägg idag. Har nog varit runt hela strängnäs, okej överdriver men gud mina ögon och fötter dödar mig redan nu. Var uppe redan vid 7, skola- prov. Sen vart det lunch med the babes, Vera, Chantal och Kamalo. Riktigt kul, maffiamöte kanske?. Sprungit till alla olika ställen i strängnäs. Men nu sitter jag här i mitt rum och kollar på DH. Girls and boys have a good night. Puss och kram från mig


Hann även baka en paj till mig och tjejerna.

What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: J

Pajen ser jättegod ut, du får ge mig recept! Fast saknar dig på samhällen..?

2010-03-24 @ 13:39:06
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0