23e maj 2010

Hej!

Jag lever efter den här veckan, har varit en skön och härlig vecka de gillar jag! Sist jag berättade om mitt roliga liv var nog i torsdags. I fredags fick jag äntligen använda mina nya tränings skor, sjuuuuukt bekväma. Funderar på att bara använda dom på hel tid! Idrott med min söta Johanna, hade de otroligt kul för att vara en idrotts lektion. Hem fixa och maxa sig. Middag med vera sen vidare till ett par kompisar, bastu och bad!
Lördag, jobb senare ost och vin med vera. Senare mötte vi upp tjejerna som vi inte hade sett på hundra år.
Söndag, boooooring jobb! Drog ut hela jävla ute serveringen och helllå spöregn. Ibland har man en sjuk chef!


Shiiiiiiit har totalt glömt att berätta om min berlin resa! Nej de måste jag fixa nu till veckan!













What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som din fredagskväll blev lyckad! Får berätta mer sen :D



Snacka om shiny skor och mitt chickenlegg ;)

2010-05-23 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0