Sverige-home

Heeeej hemma nu från berlin. Har varit en helt galen resa, en av dom bästa jag har varit med om. Har kanske 400 bilder att visa er, allt ifrån roliga kvällar på rummen, galna kvällar till studiebesök och lite sjukare bilder på mig och alla andra. Alltid skönt att komma hem till sin säng och när och kära. MEN fan vad jag skulle vilja stanna kvar och fortsätta ha kul.

Varje dag non stop höll alla på. Inte en ända lugn kväll fan behöver en hel sov vecka för att hinna åter hämta mig. Fast till någonting tråkigare, vart jag av med 90euro ute. Många som blev av med pengar, tack gud så hade jag extra med mig. Orkarde inte heller gå runt och vara skit tråkig och mood-killer eller vad man säger haha.

Har saknat att blogga så ska försöka blogga mer nu.

Det här vart berlin låten i år, har lyssnat på den hela dagen och kommer fortsätta. Så JÄVLA BRAAAA!!!!!



What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0