Luxura your body!

14 november, hoppas ni vet vilken dag det är idag. Nej ingen speciell, eller jo förutom farsdag så är det en helt vanlig söndag! Jobba med min egna skugga idag, seriöst börjar tröttna på de. Kom hem och bestämde mig för att dra och sola, orkar inte bry mig längre men var ändå försiktig med handen och foten. Ena foten utanför och handen inlindad haha. Men seriöst rummet och solariet var som gjort till en gud. Flera grymma knappar, starkare i ansiktet, så att det luktar gott, kylskåp( ???) dusch!!! haha seriöst grymt men någonting jag hatar är att, så fort man trycker på en knapp börjar rösten alltid säga Luxura your body och man trycker ju inte bara en gång så den rösten kommer 20 gånger så efter ett tag tänker man alltid luxura din mamma haha damp! Kom hem och fick lite gäster, tvingade en 4 åring masera mig hahaha dum jag är men hon gjorde det så varför inte.
Time to do stuuuffff! Peace out


Ser ni, till och med matta utanför.

What goes around comes around

K.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0