One in a million!

Så himla mycket att göra! Är så grymt trött i kropp och huvud så vem som helst kan ta med mig på en semester de är lugnt. 

Allt som har stoppat min bloggtid är, SKOLA + plugg, övningskörning, jobbet, doktor, eskilstuna, Stockholm och insparken.

Orkar inte berätta om allting, kan ta och berätta om min helg bara. I fredags var det skolfoto i skolan kort kort och mera kort hoppas dom här bli bättre än förra året mamma kollade på korten och sa vi skickar tillbaka dom haha! Prov sen marathon till tågstationen. Upp till Stockholm för att möta upp tjejerna anledningen till att jag åkte upp till Stockholm vad för att min babe VERA fyllt 19, shiit hon fyller 20 nästa år vuxen på högnivå båda vi har roliga födelseår nästa år! Shopping och middag där uppe mysigt!

Lördags jobbade jag med ninos som jag inte gjort på ett hundra år, ganska skönt att få jobba med tjejerna, förlåt babe om du läser de här haha. Segaste människan försvinner från ingenstans och är borta i en timme sen kommer han in som att ingenting har hänt haha. Av spontanhet drog vi på skolansinspark. Valde att hjälpa till lite så fick stå i dörren och kolla igenom väskor och jackor efter alkohol. Så jävla kul, tjejerna vart skit rädda och ba du får ta allt. En tjej kanske 16 år hade en hel väska och säger du får ta precis allt innan jag ens öppnat väskan och killarna var glada som mig så de gick galant haha. Dans och drama till 2 ungefär sen till underbara sängen!

Dags att plugga har ganska mycket nu och känner hur ångesten kryper fram....


Sköna vi är! haha seriöst folk som inte hänger med oss shiiiiit i missar verkligen någonting!

What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: Felicia

uppdateraaa dåå

2010-09-22 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0