They see me roolling!


Skulle publiceras för några dagar sen!!!



Oj, så älskad? Folk bombar från höger till vänster om att min uppdatering inte är bra, för min skull och lite för eran kan jag skriva. Har verkligen gått in för det i skolan, känns verkligen bra. Ångrar verkligen att jag var skolk kungen i  åk 1 och halva 2 och nu kan jag säga stolt att jag bara missat en lektion och har gått i skolan mer än en månad ganska stolt faktids. Nog om skolan vad händer annars. Har börjat köra på heltid iallafall känns bra att jag kommit ut på gatorna så se upp för den snyggaste föraren i strängnäs hahah den dagen jag skaffar körkort blir den första låten they see me rooling haha ni måste egentligen se mig hur jag skulle göra de i en stor STOOOR bil haha!
Fin besök från södertälje idag haha, RABI! ( skrev rabo kanske 10 gånger tills det blev rabi säär data!!!) han gjorde våra dagar i sommras och nu när två töntar kommit till jobbet är det inte det bästa som finns haha! Bara vi har bästa ninos och isak så lever vi men finbesök lite då och då älskar vi haha!

What goes around comes around

K.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0