Börjar om på nytt!

Känns bra att bara kunna skriva av sig! Hälften av mitt underbara liv känns bra, skolan,jobbet och mina närmaste. Resten kan gå och slänga sig i vägen med andra ord! Man börjar se allas riktiga jag, inte alltid lika roligt kan jag säga! Väldigt många frågor men inga riktiga svar!Men vad kan jag göra åt saken antingen dra ut på de och gå runt och tänka på de eller så går jag vidare. Känns bäst att gå vidare! Orkar inte gå runt och tänka på människor som inte gör mitt liv bättre på något sätt vill ha människor i mitt liv som jag mår bra av! Brukar alltid vara tjejen  med ett leende på läpparna och det ska jag forsätta att vara! Mår extra bra idag bokat allt till Berlin nästa år, känns bra! Gick från min pappa till min mamma , lyssnade på FunkyTown skuttade lite och hade SVERIGES leende på läpparna! Hur sjukt såg inte de ut då?Bara jag mår bra av de så;)!

Ha en underbar kväll!

What goes around comes around

K.A

Kommentarer
Postat av: meee

Det låter skitbra gumman! Strunta i dem som inte är värda att lägga ner sin energi på! :)

2009-12-01 @ 17:44:18
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0