Katrins vanliga liv!

En typiskt Katrin dag! Skola,Vera, George , hem!
Skola till halv 3, mötte du Vera som skulle klippa sig! Sen satte vi oss på george för en snabb fika!
Kommer in inte mycket folk, senare kanske 20 min efter George blir bombat! Utan att överdriva blattar från höger till vänster. Räknade ut att det va 11 blattar på stället, vad har hänt med strängnäs?! Iallafall sitter och NJUTER av min semla!Ska börja plugga lite Italiano!

Till GABY OCH ISAK!
Idag har jag ätit kex,godis, bulle, varmoby, banan, lunch, te, kladdkaka, middag och nu semla. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII nu vet ni de HAHA!


MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

What goes around comes aorund

K.A


Kommentarer
Postat av: J

Katrin ditt MOFF!!

2010-02-16 @ 22:54:02
URL: http://hiddenface.blogg.se/
Postat av: Gaaby !

Hhahhahahhahahahahaha ! jag ser dig framför mig säga så .. samt isak hahaha!



djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur <3

2010-02-16 @ 23:25:20
Postat av: Anonym

fan vad gooott!

2010-02-17 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0