Promenad?

Har varit så seg idag så att jag somnade på en lektion! Seriöst för lite sömn, inte bra! Skola, pappa och promenad med Vera. Hon tvingar ut mig på promenad, hon är inställd på att gå ner i vikt. Så kommer jag med godis, kex och russin! Går runt hela Strängnäs, går förbi Ugglans, kollar på varnadra och ba aaa! Köper med oss två korvar och STÖRSTA pommesen! Haha vilken vi försöker gå ner i vikt!?
Sitter nu och kollar på äckligaste programmet, " Ligger med min syster" sjukaste människorna!

MY BROTHERS VI HÖRS!

What goes around comes around

K.A


Kommentarer
Postat av: J

Inte för att det behövs gå ner i vikt någonstans, men om så vore fallet så verkar det inte gå så bra haha ;)

2010-02-16 @ 11:20:11
URL: http://hiddenface.blogg.se/
Postat av: Kamal

Idiot som om ni e feta!! de låter som om det dinglar fett på er hahaha <33

2010-02-16 @ 14:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0