Fredag + Lördag

FREDAG!

Vi la oss runt 7 och gick upp vid 11. Sov ingenting...
Upp äta frukost och tog vi tåget hem.
Kände oss fortfarande hungriga så de vart Strängnäs Kebab
Efter de var de dags att splittras från Vera och gick hem till sig
och jag till mitt. Kom på att jag skulle till pappa också så va tvungen
att trycka i mig mat där också. Hem, kolla film bomba choklad
 och sen sova!

'







LÖRDAG!


Gick upp som en zoombie vid kvart i 9, skulle börja jobba vid 9.
Gaby var redan där så  kunde sega mig lite, fast jag sprang för
vi hade ändå saker att göra. Jobba sjuk är inte de roligaste, kunde
stå i kassan och få tårar i ögonen, som en jävla idiot och
några kunder stört glodde och tänkte säkert att jag var största Psyket som kunde jobba!
Efter jobbet och Vera och vi mötte upp Kamal. Måste bara skriva Grattis till våran 
Kamal som fyllde 18 på nyårsafton <3!Men som sagt vi drog på en tripp till  stan och sen
hem till mig för lite arab spel! Kan säga er ingen tur i spel!

Måste bara skriva när jag och gaby jobba Skiter vi i om vi har mycket eller lite
MAT är nr One!





Macka med pesto, ost , skinka och mozzzarella!















 

Kamal hoppas de är bra med bilder haha!

What goes around comes around


K.A

 


Kommentarer
Postat av: J

Haha fan vad du har varit seg på att uppdatera dåå! ;) Men låter ju som att du haft några bra dagar ändå med Vera och alla. Krya på dig vännen!

2010-01-04 @ 13:23:33
URL: http://hiddenface.blogg.se/
Postat av: Kamal

fett söt:D tack babay, hhahahah bra du lär dig, ja de e skit bra, nu är ja nöjd. de måste va lite bilder så de blir lite liv i din blogtg brooor hahaha<3333

2010-01-05 @ 12:14:52
Postat av: K

J- SKA FÖRBÄTTRA MIG:D TACK GUMMAN



K- HAHAHAHA BARA DU ÄR NÖJD DÅ SÅ ÄR JAG DE :D! PUSS PUSS PÅ DIG!

2010-01-05 @ 12:30:42
URL: http://katrinahron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0