10 juni- mina studenter

Fy faaaan va länge sen det var jag bloggade. Vill inte vara så här dålig, vill kunna kolla in här när jag blir äldre och se vad jag gjorde under åren.

Vi kan börja med studenten. Vera och kamal tog studenten, upp och hjälpa kamal vid 7. Tog jag med vera till jobbet, var tvungen att tvinga i henne lite frukost. Hjälpte Louise sen hem duscha och sen till isak för att föna håret. Hem fortsätta fixa sig och sen till deras skola. Deras familjer var på plats och massa andra. Gick genom hela strängnäs och sen skulle dom åka runt i deras flak i kanske hundra år. Hem till vera, sen hem till kamal, hem byta om och sen förfest hos kamal och sen fest hos Therese och pedro. En grymt roliga kväll, grattis till mina tjejer igen och tack för en grymt roliga dag!













What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0