Vågar man jobba?

Sitter på jobbet just nu, med min datan skönt med sin egna musik som stereo love nu! Måste berätta om min rubrik igår var det ju derby, syrianska mot assyriska. Alltså isak mot ninos haha. Inte för att de kommer bli krig idag men som sagt det var deras lag mot varandra. Syrianska vinner( isak) och det första han gör när han kommer hit är att köra SUUUURYOYEEEEE! Vi får se hur ninos är idag, men har varit gullig idag och fixat precis allt, ganska lat i lördags så idag kände jag att today is the day idag måste jag vara lite snäll....


Sätter upp den precis framför kassan, hahaha!


Om det är någon människa jag skulle välja som är mest självkär i denns värld skulle det vara ninos.
Han har satt upp bilder på sig själv över hela cafét och igår var det ju jag och vera som jobbade ni vet vad jag menar( klubb) men även roliga saker. Detta verk av katrin och vera...

What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0