26e maj

Sitter och äter middag nu som en hund, 9 på kvällen! Seriöst känns som att mina pengar bara går till mat. Tänker man efter hur mycket man får och hur äckligt mycket man lägger ner på mat bli man fan ledsen. Skulle kunna göra värsta sakerna.  Vad har hänt idag då, gick till skolan för att vi skulle "plugga"! Men de slutade med att vi satt och snackade i 2 timmar. Drog till Nancys 3 timmar där. Sen mötte jag upp Vera, satte oss på geroge som vanligt i någon timme, ser ni mat mat mat. Har allvarligt fått en dubbelhaka! Inte så att jag tänker på min vikt och att jag vill banta, verkligen inte sista jag tänker på. 

Vi ses babes vi hörs eller kanske ses!


HAHA, första suryoyo bilen i strängnäs. Och vems är det om inte Isaks.
Seriöst kommer ihåg en gång, skulle gå över trottoaren och ser bilen men ser inte isak, seriöst
böjer mig och forskar söööööönder som en idiot! De e så vi gör i strängnäs när man ser en suryoyo bil händer inte varje dag!

What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0