15 november 2010.

Som en riktig åsna har jag suttit och skrivit mitt svenska tal på två timmar. Vågar inte skolka imorgon, har redan fått en utskällning av henne. Så det var bara att sätta sig och skriva sitt tal.
En tråkig måndag har gått, inget speciellt har hänt skola sedan hål i 5 timmar matteC och sen hem. Ska försöka repetera här och läsa på mitt tal och hoppas till alla gudar att det är ungefär 5 min de roliga är att jag har skrivit om rädsla när jag själv hatar att hålla tal. Stammar och blir grymt varm, haha smart drag av mig va?!



What goes around comes around

K.A

Kommentarer
Postat av: F

vad bra att du har gjort det iaf, är jätte stolt över dig!

2010-11-16 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0