Godmorgon Strängnäs och restan av Sverige!

 Uppe och ska just börja fixa mig, ska om ett tag börja röra mig mot jobbet. Igår fyllde en kompis 18 år så jag åkte till nykvarn ett tag för att vara med på hennes firande. Kul var det, tråkigare att jag inte är 18 och inte kan hänga med ut, men hoppas tjejerna hade det kul i Stockholm . Får se vad dagen bjuder på idag, skulle vara mysigt med bio eller någonting men att komma hem och bara lägga sig i sängen med en film sk ulle inte heller sitta fel. Känner som att jag behöver ett dygns sömn, är sjukt trött. Nej ska inte fortsätta om mig, ha en bra dag!




Birthday day girl!


Tjejerna, annars var de 20 andra tjejer bakom mig!

What goes around comes around

K.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0