Vart finns alla normala???

Har spenderat tre timmar på face, och tänkte för mig själv FAN FAN FAN! Hahah vilken slöseri på tid, kunde pluggat sönder och gjort klart saker, ohooo! Får ta tag i plugget imorgon och resten av veckan.

Har lov det här veckan and I loooove it!Men har ändå grymt mycket plugg kvar som jag måste ta tag i!!!  Jobbade i måndags några timmar bara, idag vart det riskettan wohooo ett steg närmare körkortet och några hundra kvar haha!
Får inte glömma måste tvinga vår "bööby" aka ISAK haha  som vera säger att klippa mig, fan tar en månad innan man får tid där haha. Så imorgon måste jag dra in till salongen och prata med "bööby" och fixa en tid. Annars får väl jag köra arab klippning hemma hahahah! Nej okej så grov är jag inte....

Är så grymt sugen på en riktigt stor och god middag! HAHA seriöst mina inlägg är det sjukaste....
I LOVE MY ASSSSSSSS HAHAH

What goes around comes around

K.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0